Gaming

Επικρατέστερες οι μεταδόσεις gaming περιεχομένου στο κοινό

Αστρονομική φαίνεται να είναι η διαφορά ανάμεσα σε όσους προτιμούν να παρακολουθούν gaming περιεχόμενο και σε όσους αντίθετα βλέπουν τηλεόραση, σύμφωνα με έρευνα του SuperData.

Οι λάτρεις του gaming φαίνεται να χωρίζονται σε 517 εκατομμύρια στο YouTube και 185 εκατομμύρια στο Twitch. Αυτό λοιπόν σε σύγκριση με τους 134 εκατομμύρια subscribers του HBO και τους αντίστοιχους 93 εκατομμύρια του Netflix. Βέβαια να συμπληρώσουμε ότι και οι δύο αυτές παροχές απαιτούν πληρωμή, ενώ το Youtube και το Twitch είναι δωρεάν για όλους.

Η αναφορά τόνιζε επίσης ότι η αγορά του gaming περιεχομένου αξίζει 4 δισεκατομμύρια, με τα 2.8 δις να αποτελούν διαφημίσεις, τα 793 εκατομμύρια να είναι donations και τα τελευταία $625 εκατομμύρια, subscriptions. Μάλιστα, το 44% του πληθυσμού της Αμερικής πληρώνει συνδρομή ή κάνει δωρεά κάθε μήνα.

[embed_post id=”195379,194437″ /]

Βέβαια να μην ξεχνάμε ότι μια προηγούμενη έρευνα, αυτή τη φορά από το Newzoo, φαίνεται να δείχνει ότι το κοινό των esports ανοίγει πιο δύσκολα το πορτοφόλι για donations και συναφής ενέργειες, καθώς τα έσοδα από το κοινό αυτό είναι αρκετά χαμηλά σε σχέση με τον αριθμό των θεατών.

Πάντως, δεν γνωρίζουμε το πώς ακριβώς κατάφερε να φτάσει η SuperData σε αυτό το συμπέρασμα, αλλά αν θέλετε να μάθετε, μπορείτε να πληρώσετε το “μικροποσό” των $2.499.

[author_sign user_login=”134″ /]

Περισσότερα

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x