Gaming

Ένα μικρό στραβοπάτημα για το PUBG

Να και κάτι που δεν συνηθίζουμε να βλέπουμε στο PUBG. Έχοντας μόλις πρόσφατα σπάσει το φράγμα των 1,500,000 ταυτόχρονα online παιχτών και δημιουργώντας ανεξάρτητη από την Bluehole εταιρεία, είχε ένα μικρό στραβοπάτημα.

[embed_post id=”205367″ /]

Δεν είναι πλέον μυστικό, τουλάχιστον στις Ασιατικές χώρες ότι οι servers έχουν τα θεματάκια τους. Και όταν λέμε θεματάκια, αναγκάζονται να παίζουν σε NA και EU εξαιτίας του lag. Δεδομένης της early-access κατάστασης του παιχνιδιού αυτό κάπως δικαιολογείται αλλά υπήρξε κάτι που πραγματικά τσάντισε τους χρήστες.

Οι Κινέζοι παίχτες αναγκάζονταν να βλέπουν διαφημίσεις in-game για “VPN accelerators” που ενισχύουν την σύνδεση με τους servers! Δεν φτάνει που έβλεπαν διαφημίσεις σε ένα αγορασμένο παιχνίδι, ήταν και σχεδόν κοροϊδευτικές! Αντί να βελτιώσει (η PUBG Corp) τους servers, έδινε στον κόσμο διαφημίσεις από τρίτες εταιρείες για αυτή τη δουλειά. Τα αποτελέσματα;

 

Αποτέλεσμα εικόνας για pubg negative reviews

[embed_post id=”205439,205443″ /]

Πάνω από 10,000 αρνητικά reviews στο παιχνίδι! Λογικά κάποια λογική εξήγηση θα υπάρχει αλλά μέχρι στιγμής δεν έχουμε κανένα σχόλιο από την εταιρεία. Μόλις μάθουμε, θα σας ενημερώσουμε. Μέχρι τότε, μείνετε συντονισμένοι στο CowboyTV για περισσότερα νέα!

Πηγή: http://www.pcgamer.com/pubg-hit-with-stream-of-negative-reviews-following-chinese-in-game-ads/

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x