Gaming

Αλλαγές στον τρόπο που λειτουργούν τα targeted Spells

Ίσως ένα από τα πιο εκνευριστικά πράγματα στο παιχνίδι είναι οι Champions με point-and-click targeted abilities. Άπαξ και ο αντίπαλος καταφέρει και μας clickάρει, τα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε για να αποφύγουμε την ability δεν είναι πολλά και περιορίζονται στο να healάρουμε ή να πάρουμε κάποιου είδους Shield.

[embed_post id=”210731″ /]

Champions όπως ο Pantheon, ο Teemo και η Annie ήταν εξ’ αρχής φτιαγμένοι για να βάλουν λιγότερο έμπειρους παίχτες στο concept του game δίχως να ανησυχούν τόσο για το aiming. Αυτός είναι και ο λόγος που στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων τέτοιοι Champions είναι “καλοί” μέχρι ένα ορισμένο Division και έπειτα χάνουν την ισχύ τους. Ο λόγος είναι πολύ απλός, οι παίχτες με αρκετές ώρες στο game γνωρίζουν το range των abilities και μπορούν να κινούνται με ανάλογο τρόπο έτσι ώστε να αποφεύγουν μεγάλο ποσοστό του damage.

Η Riot κατά καιρούς κάνει ορισμένες προσπάθειες στο να αλλάξει τέτοιου είδους Abilities σε skillshots (βλέπε Ryze) προσθέτοντας και κάτι (π.χ. damage)  αποσκοπώντας σε έναν πιο ομοιόμορφα balanced Champion σε όλα τα tiers.  Σύμφωνα με την Riot, η ομάδα σκέφτεται να αλλάξει λίγο τον τρόπο που λειτουργούν τέτοιου είδους abilities αλλά όχι με τον τρόπο που φαντάζεστε. Θέλουν να πειράξουν λίγο τον τρόπο που λειτουργεί το Aggro των minions σε σχέση με αυτές. Συγκεκριμένα, όλα τα targeted spells θα τραβάνε aggro ακριβώς όπως τα ranged auto attacks.

Θα κάνει τους επίδοξους spammers λίγο πιο σκεπτικούς στο να harassάρουν δίχως έλεος τους αντιπάλους τους γνωρίζοντας ότι το wave θα αντιδράσει. Δίνεται έτσι μια “έξοδος” για Champions που δεν αντέχουν το πολύ harass ειδικά στο early game. 

Αρκετοί παίχτες έχουν ήδη αρχίσει να εκφράζουν τα παράπονά τους λέγοντας ότι μια τέτοια αλλαγή θα καταδικάσει Champions που με το ζόρι είναι viable αυτή τη στιγμή. Ναι μεν είναι ένα επιχείρημα, αλλά στην πράξη δεν αποδεικνύεται. Αυτή τη στιγμή οι Champions που βασίζονται αρκετά σε targeted abilities (π.χ. Brand, Kassadin, Annie, Pantheon) βρίσκονται σε πάρα πολύ καλό σημείο με winrates που αγγίζουν και ξεπερνούν το 50% σε διάφορες βαθμίδες και divisions. Σημαίνει όμως αυτό ότι η αλλαγή είναι κακή;

[embed_post id=”210659,210678″ /]

Σε καμία περίπτωση. Το να δίνεται ένα παραπάνω out υπό την μορφή του wave aggro θα κάνει τα πράγματα ελαφρώς πιο δύσκολα για τους παραπάνω Champions αλλά δεν θα τους καταστρέψει κιόλας. Ας μην ξεχνάμε ότι πάντα υπάρχει η επιλογή για μικρά buffs (της τάξεως του +2-3% damage) για να έρθουν τα πράγματα στα ίσα τους.

H αλλαγή αυτή προφανώς βρίσκεται ακόμα υπό επεξεργασία και λογικά θα την δούμε να έρχεται μέσα στο patch 8.4. Μέχρι τότε, μείνετε συντονισμένοι στο CowboyTV για περισσότερα νέα!

Πηγή: https://dotesports.com/league-of-legends/news/point-click-abilities-lol-about-to-be-changed-20077

Περισσότερα

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x