Gaming

Τι αλλάζει μετά το nerf του Malzahar

Ο Malzahar έχει μετατραπεί στην προσωποποίηση ενός ατελείωτοι πονοκεφάλου για το balance team της Riot. Η ομάδα του πετάει συνεχώς nerfs και το win rate του παραμένει τεράστιο. Γνωρίζει όμως (έχει ξαναγίνει) ότι αν τον χτυπήσει πολύ δυνατά μπορεί να εξαφανιστεί και τελείως από το παιχνίδι. Συνεπώς, η απόφαση για το τι ακριβώς πρέπει να διορθωθεί ήταν δύσκολη.

Ο Malzahar είναι αναμφίβολα ένας από τους καλύτερους mid laners (κυρίως από άποψη 1v1) λόγω της φύσης του kit του. Single Target επί το πλείστον, ένα απίστευτο lockdown ability και η ικανότητα να setάρει ganks πραγματικά με το πάτημα ενός κουμπιού. Ο ρόλος του είναι απλός και πολύ σημαντικός. Πρέπει να βρει ένα priority target όπως το αντίπαλο mid ή ADC και να ξεκινήσει το fight. Ακόμα καλύτερα, άμα καταφέρει να πάρει και ένα άκυρο pick από ένα μικρό missposition των αντιπάλων. 

Ο λόγος όμως που τον τελευταίο καιρό έχει αρχίσει να προκαλεί δέος, είναι το γεγονός ότι έχει ένα καλούτσικο matchup με την αγαπημένη μας Zoe. Είναι νέος Champion, έχει 8 φορές μεγαλύτερο play rate από τον μέσο Champion και σύμφωνα με ορισμένους είναι υπερβολικά δυνατή (το win rate της είναι μια άλλη ιστορία). Έτσι λοιπόν η Riot αποφάσισε ότι η κυριαρχία του Malzahar ή Banzahar που τυχαίνει να ακούω κατά καιρούς πρέπει να σταματήσει.

Αυτή τη στιγμή βρίσκεται με ένα άνετο 54% win rate, όχι στο Bronze-Silver… Αλλά σε Platinum+ (καλά θα μου πείτε ακόμα το season δεν έχει αρχίσει και τα ranks είναι ψιλό-irrelevant αλλά είναι μια ένδειξη). To team συνεδρίασε και ιδού τα αποτελέσματα.

Q – Μειώνεται το AP ratio από  80% σε 65%

 

R – Αυξάνεται το Cooldown από 120/100/80 σε 140/110/80

Γιατί το nerf είναι αρκετά δυνατό νομίζω μπορείτε να το καταλάβετε αλλά πάμε να το δούμε και λίγο αναλυτικά.

Αρχικά έχουμε την Q, χτυπάει κυρίως στο “βαρύ AP ξεκίνημα” με Dark Seal και Morello rush που του δίνει ένα δυνατό advantage και ένα εισιτήριο για βίαιο snowball. Στα ίδια επίπεδα κινείται και με την Ulti της οποίας αυξάνει το CD στο early game.

[embed_post id=”210814,210827″ /]

Συνεπώς, στόχος της Riot είναι προφανώς το early-mid game. Θέλει να δώσει λίγο παραπάνω χρόνο στον αντίπαλο mid laner να αντιδράσει πριν το damage αρχίσει να γίνεται πολύ. Λιγότερα εύκολα ganks λόγω έλλειψης Ulti θα δώσουν την ευκαιρία στο lane να αναπνεύσει λίγο περισσότερο και να έρθει στα ίσα του… Μάλλον.

Οι αλλαγές αυτές αναμένονται μέσα στις επόμενες ημέρες στο patch 8.2 και δεν είναι τελικές. Μέχρι τότε, μείνετε συντονισμένοι στο CowboyTV για περισσότερα νέα! 

Περισσότερα

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x