Gaming

Η μεγάλη διαμάχη του Fortnite με το PUBG

Το 2018 είναι πολύ πιθανό να γίνει το έτος των Battle Royale games. Αυτό το σχετικά παλιό genre είδε μια ξαφνική και κατακόρυφη άνοδο μέσα στο 2017, η οποία συνεχίζεται μέχρι και σήμερα. Το καλύτερο; Επιταχύνεται!

Τα δύο μεγάλα παιχνίδια που αυτή τη στιγμή βρίσκονται στην κορυφή είναι σίγουρο το PUBGκαι το Fortnite: Battle Royale της Epic Games. Παρακάτω έχουμε μερικά από τα χαρακτηριστικά των δύο τίτλων (συνοπτικά) που θα μας βοηθήσουν να καταλάβουμε το στιλ τους και να τα “συγκρίνουμε” λίγο καλύτερα.

Fortnite: Battle Royale

  • Battle Royale Game
  • Πρώτη κυκλοφορία: 25 Ιουλίου 2017
  • Early Access
  • Δυνατό “arcade” στοιχείο
  • Πιο ελαφρύ σε σχέση με το PUBG
  • Δωρεάν

PUBG

  • Battle Royale Game
  • Πρώτη Κυκλοφορία: Μάρτιος 2017
  • Επίσημο release: 20 Δεκεμβρίου 2017
  • Δυνατό “ρεαλιστικό” στοιχείο
  • Από τα πιο απαιτητικά Games αυτή τη στιγμή
  • Τιμή: 30 ευρώ στο Steam

Βλέπουμε πολλά ελληνικά/ξένα sites και σελίδες στο Facebook να προχωρούν σε άσκοπες και ανόητες συγκρίσεις των δύο παιχνιδιών. Θέλω να ελπίζω ότι δεν είμαι ο πρώτος που θα σας πω ότι τα δύο αυτά games πολύ απλά δεν συγκρίνονται! Ναι, καταλαβαίνω ότι είναι και τα δύο “Battle Royales” αλλά κάπου εκεί τελειώνουν και οι ομοιότητές τους.

Ξεκινάμε με το PUBG. Όσοι βρίσκονται στην αντίπερα όχθη το χαρακτηρίζουν ως ένα απίστευτα βαρετό game με 30 λεπτά looting και 10 δευτερόλεπτα fight. Το optimiζation είναι άθλιο, οι servers χάλια, το community εκνευριστικό, οι hackers άπειροι και σε καμία περίπτωση δεν αξίζει τα 30 ευρώ.

[embed_post id=”212097,212168″ /]

Δεν θα σας το κρύψω, είμαι die-hard Fortnite fan. Δεν μπορώ όμως σε καμία περίπτωση να δικαιολογήσω τέτοιους χαρακτηρισμούς για το PUBG. Μπορεί όντως πολλά παιχνίδια να έχουν αρκετό looting και να τελειώνουν άδοξα. Μπορώ να κάτσω να σχολιάσω το γιατί αυτό συμβαίνει σε νέους παίχτες πολύ περισσότερο απ’ ότι σε έμπειρους, αλλά νομίζω είναι αυτονόητο, οπότε θα παραθέσω ένα άλλο επιχείρημα. Σκεφτήκατε ότι μπορεί σε κάποιους να αρέσει όλο αυτό το theme;

Το να βρίσκεσαι μέσα σε μια τεράστια έρημο χωρίς να ξέρεις ποιος βρίσκεται που, να προσέχεις κάθε σου βήμα και να βρίσκεσαι πάντα σε ετοιμότητα. Τους αρέσει να βλέπουν το πως πέθαναν. Κάθονται και σκέφτονται, “Τι έκανε καλύτερα ο άλλος;”, “Μήπως να το εφαρμόσω και εγώ;”. Θα χάσουν και θα ξαναχάσουν. Το KD θα πάει στο 0.3, αλλά τους αρέσει! Θέλουν να γίνουν καλύτεροι. Αυτό το αρκετά περίεργο συναίσθημα είναι που κρατάει τους παίχτες και μόλις καταφέρουν να πάρουν το πρώτο “κοτόπουλο”, θα ξέρουν ότι στο τέλος ήταν worth it. Δεν είναι βαρετό game. Είναι ένα δύσκολο game που θέλει αφοσίωση και διάθεση για βελτίωση. 

Είχα την ευκαιρία να μιλήσω με αρκετούς έμπειρους παίχτες της Ελλάδας και του εξωτερικού και όλοι φάνηκαν να πιστεύουν το ίδιο πράγμα. Το παιχνίδι έχει ορισμένα “σκαλοπάτια”. Κάθε φορά που σκαρφαλώνεις ένα μπορείς να το αισθανθείς και μεταφράζεται άμεσα και μέσα στο παιχνίδι σου. Είναι μια χρονοβόρα διαδικασία αλλά τα αποτελέσματα είναι εμφανή.

Όσον αφορά τους servers και το optimiζation θα αναγκαστώ να συμφωνήσω ότι έχουν τα θεματάκια τους. Πολλοί θα ενισχύσουν τη θέση τους λέγοντας ότι είναι ανεπίτρεπτο για ένα “Released” game, στο οποίο επίσης πρέπει να συμφωνήσω. Καταλαβαίνω ότι υπήρξε πολύ hype για το release του παιχνιδιού και η εταιρεία έπρεπε να απαντήσει αλλά όπως αποδείχθηκε δεν ήταν όλα έτοιμα. Έχουμε αρκετά bugs και οι servers τείνουν να κάνουν τα δικά τους. Παρ’ όλα αυτά, η PUBG Corp. δεν έχει αφήσει το game στην τύχη του και προσπαθεί να κάνει τα πάντα για να βελτιώσει την ποιότητα του παιχνιδιού της.

[embed_post id=”212171,212157″ /]

Στο θέμα του community και κυρίως των Hackers, γίνονται τεράστιες προσπάθειες, αλλά η εταιρεία φαίνεται να βρίσκεται πάντα μισό βήμα πίσω. To Battleye μοιράζει πραγματικά εκατομμύρια bans, αλλά οι παίχτες φαίνεται κάθε φορά να επιστρέφουν με πιο εξελιγμένα και πιο δύσκολα ανιχνεύσιμα Cheats. Είναι ένα πρόβλημα που χρειάζεται λύση αλλά πιστεύω θα αργήσει. Το community προσωπικά, πέρα από τα “China number one” και τις βρισιές στο pre-game δεν μου έχει δείξει τίποτα παραπάνω άσχημο και έτσι δεν θεωρώ ότι αποτελεί πρόβλημα.

Πάμε όμως λίγο και στην άλλη πλευρά. Να δούμε λίγο το παιχνίδι που όντως έχει δεχθεί άπειρο bullying σε σημείο που έχει αρχίσει να κουράζει.

Ναι, εννοώ το PUBG των φτωχών, το minecraft με όπλα, το “cartoon”, “αυτή η αηδία  που μόνο χτίζεις και τα shotguns είναι σπασμένα”, το παιχνίδι για δεκάχρονα (ξέχασα κάτι;) , το Fortnite: Battle Royale.

Από που να αρχίσω και που να τελειώσω… Αρχικά πάμε στο θέμα της τιμής. Όποιος πιστεύει ότι κάποιος θα μείνει σε ένα κακό game επειδή απλά “είναι δωρεάν” τότε μάλλον το PUBG είναι το πρώτο game που αγοράζει… Έπειτα, μάλλον δεν έχει παίξει ποτέ αυτό το “παιδικό” game που λέγεται minecraft. Μακάρι όλα τα παιχνίδια να ήταν τόσο περίπλοκα όσο το minecraft, και όσοι όντως έχουν ασχοληθεί με το game γνωρίζουν πολύ καλά για ποιο πράγμα μιλάω. 

Αν υπάρχει κάποιο argument για το aiming στο Fortnite, ένα κομμάτι του παιχνιδιού που ήδη δέχεται αλλαγές για να γίνει πιο “competitive” τότε θέλω να μιλήσω λίγο για ένα άλλο mechanic που συμπληρώνει το συγκεκριμένο. Φυσικά αναφέρομαι στο χτίσιμο. Συμπληρώνει το aiming και είναι από τα πιο δύσκολα κομμάτια του παιχνιδιού. Χρειάζεται ταχύτητα, ακρίβεια και εμπειρία για να χτίσει κάποιος σωστά. Όταν όμως τα καταφέρνει είναι σαν να έχει κερδίσει το μισό fight, για να μην πω και παραπάνω. Το να βλέπεις δύο παίχτες αντίπαλους στο Fortnite που ξέρουν να παίζουν είναι πραγματικά συναρπαστικό. Τεράστια towers χτίζονται μέσα σε δευτερόλεπτα, shots μέσα από παράθυρα στους τείχους που χτίζονται στο φτερό και ένα απίστευτο φαινομενικά “χάος” που στην πραγματικότητα κρύβει πολλές στοχευμένες κινήσεις πίσω του.

Οι λόγοι για τους οποίους το Fortnite είναι χειρότερο από το PUBG δεν υπάρχουν! Τα επιχειρήματα είναι άκρως παιδιάστικα και οι παπαγάλοι που τα διαδίδουν τα αντέγραψαν από κάποιον streamer ή παίχτη, που στην τελική ξεκίνησε να παίζει και ο ίδιος Fortnite. Έχουν παίξει το πολύ μια φορά το παιχνίδι, δεν έχουν γνώση του τι περιέχει και απλά θέλουν να συμφωνούν με το ευρύ κοινό. Στην τελική, άμα ένα παιχνίδι έχει “arcade” ή “cartoon” γραφικά σημαίνει ότι είναι κακό και παιδικό; Υπάρχουν άπειρα παραδείγματα τέτοιων παιχνιδιών που είναι όχι απλά εξαιρετικά, αλλά έχουν και δική τους competitive σκηνή (League of Legends, Super Smash Bros).

Το συμπέρασμα είναι ένα. Τα δύο παιχνίδια είναι εντελώς διαφορετικά και όποιος προσπαθήσει να τα συγκρίνει πολύ πιθανό να μην έχει ιδέα πως να παίζει κανένα από τα δύο. Συνεπώς, καλό θα ήταν να μην τον ακούτε διότι δεν έχει τίποτα να σας προσφέρει.

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x