Gaming

Η έκδοση του “Starfield” για PC μπορεί να μην έχει DLSS, σύμφωνα με τα αρχεία του Preloading

Φαίνεται ότι η έκδοση PC του “Starfield” δεν υποστηρίζει την τεχνολογία Deep Learning Super Sampling (DLSS) της Nvidia, σύμφωνα με τα αρχεία προφόρτωσης.

Εντοπίστηκε από το PCGamer και ένας χρήστης στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης X (πρώην Twitter) με το όνομα Sebastian Castellanos, έψαξε τα αρχεία preload του “Starfield” στο PC και δημοσίευσε ένα printscreen σημειώνοντας διάφορα αρχεία και φακέλους, δηλώνοντας ότι το FidelityFX Super Resolution 2.0 (FSR 2) της AMD ήταν η μόνη τεχνολογία supersampling που μπόρεσε να βρει, χωρίς ενδείξεις για DLSS ή XeSS της Intel.

Αν αυτό ισχύει, δε θα πρέπει να αποτελεί μεγάλη έκπληξη: η…

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο IGN Greece

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x