Gaming

Η Bethesda αποκαλύπτει ότι το “Starfield” παραλίγο να έχει voiced πρωταγωνιστή

Η μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ “Starfield” και “Fallout 4” είναι η απόφαση της Bethesda να φέρει έναν σιωπηλό πρωταγωνιστή αυτή τη φορά. Αλλά αυτό δεν συνέβαινε πάντα.

Σε μια πρόσφατη συνέντευξη με το Polygon, ο επικεφαλής σχεδιαστής, Emil Pagliarulo, μίλησε για την απόφαση να παρουσιάσει έναν σιωπηλό πρωταγωνιστή στο επερχόμενο sci-fi RPG της Bethesda. Ερωτηθείς αν η Bethesda πήγε σε αυτήν την κατεύθυνση λόγω της αρνητικής αντίδρασης των fan στο “Fallout 4”, ο Pagliarulo είπε ότι ήταν ένας παράγοντας. Οι φαν θα θυμούνται ότι ο πρωταγωνιστής του “Fallout 4” προκάλεσε κριτική λόγω του μειωμένου…

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο IGN Greece

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x