Τεχνολογία

Η Coca-Cola χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργήσει μια νέα φουτουριστική γεύση

(Credit: The Coca-Cola Company)

Η Coca-Cola κυκλοφόρησε μια περιορισμένη έκδοση γεύση του αναψυκτικού αυτή την εβδομάδα, η οποία δημιουργήθηκε από κοινού με τεχνητή νοημοσύνη.

Η νέα γεύση ονομάζεται Coca-Cola Y3000 Zero Sugar και έχει σκοπό να αντιπροσωπεύει τη γεύση της Coca-Cola αν ήμασταν στο έτος 3000. Για να μαντέψει τη γεύση ενός αναψυκτικού 977 χρόνια στο μέλλον, η Coca-Cola στράφηκε στην τεχνητή νοημοσύνη για να «συλλέξει γνώσεις» και να κατανοήσει «πώς οι φαν οραματίζονται το μέλλον, μέσα από συναισθήματα, φιλοδοξίες, χρώματα, γεύσεις και πολλά άλλα».

Η Oana Vlad, Ανώτερη…

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο PCMag

Περισσότερα

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x