Gaming

Πρώην προγραμματιστής της Rockstar ρίχνει φως στα προβλήματα ανάπτυξης του αδικοχαμένου “Agent”

Ο πρώην τεχνικός διευθυντής της Rockstar Games, Obbe Vermeij, έριξε φως στο αδικοχαμένο κατασκοπευτικό θρίλερ Agent, το οποίο είχε ανακοινωθεί ως αποκλειστικό για το PlayStation 3 το 2009.

Σε ένα blog post που περιγράφει λεπτομερώς τη θητεία του από το 1995 έως το 2009 στη Rockstar North, το στούντιο από το οποίο προήλθε το Agent, ο Vermeij δήλωσε ότι η πίεση από την ανάπτυξη του Grand Theft Auto 5 συνέβαλε στο να αλλάξει τελικά στούντιο το παιχνίδι, προτού, όπως φαίνεται, ακυρωθεί εντελώς.

“Πραγματικά ξεκινήσαμε με αυτό και δουλέψαμε πάνω από ένα χρόνο. Θυμάμαι να δουλεύω σε μια σκηνή…

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο IGN Greece

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x