Gaming

Μια νέα πατέντα της Sony στοχεύει στο να προσαρμόζει δυναμικά τη δυσκολία του παιχνιδιού με βάση τις ικανότητες του παίκτη

Η Sony έχει καταθέσει ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας με το οποίο η δυσκολία των παιχνιδιών του PlayStation θα προσαρμόζεται σε πραγματικό χρόνο ανάλογα με το επίπεδο δεξιοτήτων του παίκτη.

Όπως αναφέρει το Insider Gaming, το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας “adaptive difficulty calibration for skills-based activities in virtual environments” κατατέθηκε στις 7 Δεκεμβρίου 2023. Αν και η κατάθεση πατέντας δεν εγγυάται ότι αυτή η τεχνολογία θα εμφανιστεί, σημαίνει ότι η Sony την εξετάζει ως πιθανό χαρακτηριστικό για τα επερχόμενα παιχνίδια PlayStation.

Αυτό θα έβλεπε τη Sony να συλλέγει δεδομένα από τους παίκτες σε…

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο IGN Greece

Περισσότερα

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x