Gaming

Dragon’s Dogma 2: Πώς βελτιώνονται τα Pawns – IGN First

Το Dragon’s Dogma ήθελε πάντα να είναι ένα παιχνίδι για έναν παίκτη που έδινε την εντύπωση ενός παιχνιδιού για πολλούς παίκτες, ή ένα «Παιχνίδι δράσης για έναν παίκτη online» σύμφωνα με τα λόγια του σκηνοθέτη Hideaki Itsuno. Και ένα από τα βασικά στοιχεία για να προκαλέσετε αυτή την αίσθηση είναι τα Pawns που ελέγχονται από την τεχνητή νοημοσύνη που αποτελούν τα 3/4 του πάρτι σας. Τα Pawns ήταν μια συναρπαστική προσθήκη στο αρχικό παιχνίδι – μερικές φορές γοητευτικά με τα διασκεδαστικά (και συχνά) σχόλιά τους για ό, τι συνέβαινε, άλλες φορές μπερδεμένα με…

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο IGN Greece

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x