Τεχνολογία

Η HughesNet έχασε 200.000 χρήστες πέρυσι εν μέσω του ανταγωνισμού της με το Starlink

Ο πάροχος δορυφορικού διαδικτύου HughesNet έχασε περίπου 224.000 συνδρομητές το 2023 εν μέσω της αυξανόμενης δημοτικότητας του Starlink της SpaceX, το τρίτο συνεχόμενο έτος απωλειών, αποκάλυψε η μητρική της HughesNet, EchoStar, σε μια κλήση κερδών την Παρασκευή.

“Η καταναλωτική επιχείρησή μας υπό το εμπορικό σήμα HughesNet έκλεισε [το 2023] με περίπου 1 εκατομμύριο συνδρομητές δορυφορικής ευρυζωνικότητας, περίπου 224.000 λιγότερους από το 2022”, δήλωσε ο COO της EchoStar, Paul Gaske, κατά τη διάρκεια της κλήσης. Αντίθετα, η επιχείρηση είχε 1.56 εκατομμύρια πελάτες τον Δεκέμβριο του 2020,…

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο PCMag

Περισσότερα

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x