Gaming

Ο επικεφαλής του Final Fantasy 14 λέει ότι το παιχνίδι έχει γίνει πολύ χαλαρό και θα αυξηθεί η δυσκολία του

Ο επικεφαλής του “Final Fantasy 14”, Naoki Yoshida, δήλωσε ότι το MMO έχει γίνει πολύ χαλαρό τα τελευταία χρόνια, επομένως εκείνος και η developer εταιρεία του, Square Enix, σκοπεύουν να αυξήσουν τη δυσκολία στο μέλλον.

Σε συνέντευξη του στο Famitsu, που μεταφράστηκε από το IGN, ο Yoshida παρομοίασε το “Final Fantasy 14” με ένα side-scrolling action game όπου δεν υπάρχουν κενά για να πέσει κάποιος, επομένως έχει χάσει μέρος της πρόκλησης και της διασκέδασης.

“Από δω και στο εξής, θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για να εκπλήσσουμε τους παίκτες και να ξεπερνάμε…

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο IGN Greece

Περισσότερα

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x