Τεχνολογία

Το chatbot της Google κάνει ρεκόρ επισκεψιμότητας μετά την μετονομασία του από Bard σε Gemini

Αλλάζοντας το όνομα του AI chatbot της από Bard σε Gemini, η Google προκάλεσε νέο ενδιαφέρον και έφερε περισσότερο traffic στο σύστημα από ποτέ.

Η Google έκανε την αλλαγή στις 8 Φεβρουαρίου και η επισκεψιμότητα άρχισε αμέσως να ανεβαίνει, σύμφωνα με νέα δεδομένα από την εταιρεία ανάλυσης ιστού Similarweb. Η επισκεψιμότητα έφτασε στο ζενίθ στις 22 Φεβρουαρίου, την ίδια ημέρα που ξεκίνησε η διαμάχη σχετικά με τη γεννήτρια εικόνων, στις 17.5 εκατομμύρια επισκέψεις. Η επισκεψιμότητα έχει μειωθεί στα 13.2 εκατομμύρια ημερήσιες επισκέψεις από τις 3 Μαρτίου, αλλά…

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο PCMag

Περισσότερα

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x