Τεχνολογία

Η AMD παρουσιάζει έναν τρόπο πλήρους αξιοποίησης μιας GPU για το rendering παιχνιδιών

Η AMD κάνει επίδειξη μιας νέας τεχνικής που υπόσχεται να τρέξει τα παιχνίδια PC πιο αποτελεσματικά, απελευθερώνοντας ενδεχομένως πόρους και επιταχύνοντας τους χρόνους απόδοσης.

Η τεχνική ονομάζεται Work Graphs API, την οποία η Microsoft κυκλοφόρησε την περασμένη εβδομάδα. Τη Δευτέρα, ο συνεργάτης της στο έργο, η AMD, συζήτησε πώς οι προγραμματιστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν το API για να μεταφορτώσουν μεγαλύτερο μέρος του rendering του παιχνιδιού στην GPU, παρακάμπτοντας την ανάγκη να βασίζονται στην CPU ενός PC για οδηγίες.

“Εδώ και πολλά χρόνια, οι…

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο PCMag

Περισσότερα

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x