Τελευταία
Ο σκηνοθέτης του “Rise of the Ronin” μιλά για τα δύσκολα σημεία του παιχνιδιού
- ΑΠΟ IGN Greece
- 21 Μαρ, 2024
Τελευταία
Η Team Ninja λέει ότι οι fans της δουλειάς της θα βρουν το hard mode του Rise of the Ronin εξίσου δύσκολο με μερικά από τα προηγούμενα παιχνίδια του στούντιο, και θα υπάρχουν πολλά για να διασκεδάσουν οι παίκτες πριν και μετά τα credits.
Ο παραγωγός ανάπτυξης και διευθυντής παιχνιδιών Fumihiko Yasuda και ο παραγωγός Yosuke Hayashi μίλησαν για το επερχόμενο παιχνίδι δράσης του 19ου αιώνα κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης συνομιλίας με το IGN. Ρωτήσαμε πώς συγκρίνεται το hard mode option, Twilight, με άλλα παρόμοια παιχνίδια δράσης και φαίνεται ότι οι…
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο IGN Greece
Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)
Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.
Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.
x