Gaming

Η Blizzard δεν χρησιμοποιεί Generative AI στο “World of Warcraft”

Η τεχνητή νοημοσύνη και οι χρήσεις της σε παιχνίδια παρέμειναν ένα καυτό θέμα στη βιομηχανία κατά τη διάρκεια του συνεδρίου προγραμματιστών παιχνιδιών (Game Developers Conference) τον Μάρτιο. Και ενώ ορισμένα στούντιο διαλαλούσαν NPC που δημιουργήθηκαν από AI ή δημιουργίες επιπέδων με γνώμονα την τεχνητή νοημοσύνη, ο director του franchise του “Warcraft”, John Hight, ήταν λίγο πιο συντηρητικός.

Μιλήσαμε με τον Hight μετά την ομιλία του στο GDC για τα τελευταία 30 χρόνια του “Warcraft” και είναι αυτός που το ανέφερε. Τον ρωτήσαμε τι πιστεύει…

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο IGN Greece

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x