Τεχνολογία

Η Best Buy θα αξιοποιήσει την AI για την υποστήριξη πελατών εν μέσω απολύσεων στη θυγατρική της Geek Squad

Η Best Buy σχεδιάζει να ξεκινήσει μια υπηρεσία υποστήριξης πελατών με τεχνητή νοημοσύνη, μια εβδομάδα μετά τη διενέργεια μαζικών απολύσεων των υπαλλήλων της Geek Squad.

Η Best Buy αναπτύσσει το έργο χρησιμοποιώντας τα μοντέλα AI Gemini της Google, με στόχο να ξεκινήσει την επιλογή “self-service” υποστήριξης πελατών με τεχνητή νοημοσύνη στα τέλη του καλοκαιριού. Σύμφωνα με τον λιανοπωλητή, το εργαλείο υπόσχεται να “βελτιώσει σημαντικά την εμπειρία για τους πελάτες της Best Buy”.

Σε μια ανάρτηση στο blog της Google, ένα στέλεχος της Best Buy προσθέτει ότι η επερχόμενη…

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο PCMag

Περισσότερα

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x