Gaming

Η Sega είχε ρίξει αρχικά άκυρο στο “Yakuza/Like a Dragon”

Η σειρά “Yakuza/Like a Dragon” μπορεί να είναι μια επιτυχία σήμερα, αλλά η Sega αρχικά την “απέρριψε κατηγορηματικά” σύμφωνα με τον δημιουργό, Toshihiro Nagoshi.

Εμφανιζόμενος στο Weekly Ochiai, που μεταφράστηκε από την Automaton, ο Nagoshi είπε ότι ο εκδότης ήθελε να φτιάξει παιχνίδια φιλικά προς την οικογένεια, τα οποία θα απευθυνόταν σε μεγάλο αριθμό ανθρώπων στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Ως εκ τούτου, αγωνίστηκε να εγκρίνει το παιχνίδι του για τον ιαπωνικό εγκληματικό υπόκοσμο.

“Αυτή η νοοτροπία [της απήχησης στις μάζες] δεν…

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο IGN Greece

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x