Gaming

Η ομάδα του “Baldur’s Gate 3” χρειάστηκε να κάνει λίγες υπερωρίες

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Larian Studios, Swen Vincke, παραδέχτηκε ότι η ομάδα του “Baldur’s Gate 3” έπρεπε να κάνει υπερωρίες για να τελειώσουν το παιχνίδι στην ώρα τους.

Όπως αναφέρθηκε από το Games Radar, ο Vincke είπε στο συνέδριο Digital Dragons ότι η ποσότητα του crunch που απαιτείται για το “Baldur’s Gate 3” ήταν μικρότερη από τα προηγούμενα παιχνίδια του στούντιο, και πιστεύει ότι απαιτούνται πάντα κάποιες υπερωρίες για να ολοκληρωθεί ένα παιχνίδι.

“Σίγουρα λιγότερο στο ‘Baldur’s Gate 3’ από ό,τι κάναμε στο παρελθόν”, είπε όταν ρωτήθηκε εάν οι…

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο IGN Greece

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x