Τεχνολογία

Αυτή η “Emotion-Canceling” AI αλλάζει τις θυμωμένες φωνές των ανθρώπων που καλούν ένα κέντρο εξυπηρέτησης πελατών

Οι πελάτες που τηλεφωνούν στα τηλεφωνικά κέντρα υποστήριξης θα δουν τις φωνές του να αλλάζουν ώστε να ακούγονται λιγότερο θυμωμένοι ή αναστατωμένοι στους υπαλλήλους του τηλεφωνικού κέντρου.

Η ιαπωνική εταιρεία τηλεπικοινωνιών και επενδύσεων Softbank αναπτύσσει αυτό που ονομάζει “SoftVoice”, ένα εργαλείο “ακύρωσης συναισθημάτων” με τεχνητή νοημοσύνη για τους εργαζόμενους στα τηλεφωνικά κέντρα. Το SoftVoice επιτρέπει στους χρήστες του να είναι σε θέση να “αλλάξουν” τη φωνή που ακούνε ώστε να ακούγεται πιο ήρεμη και λιγότερο θυμωμένη με το πάτημα…

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο PCMag

Περισσότερα

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x