Gaming

Η μείωση της δυσκολίας του Elden Ring “δεν είναι η σωστή προσέγγιση”

Το expansion του “Elden Ring”, “Shadow the Erdtree”, περιλαμβάνει τα πιο δύσκολα προαιρετικά bosses της εταιρείας ανάπτυξης, FromSoftware, καθώς η μείωσή της θα “έσπαγε το ίδιο το παιχνίδι”, σύμφωνα με τον director του παιχνιδιού, Hidetaka Miyazaki.

Τα παιχνίδια της FromSoftware είναι γνωστά ότι είναι δύσκολα, αλλά η συζήτηση έφτασε σε νέα ύψη χάρη στο “Elden Ring” που πούλησε 25 εκατομμύρια αντίτυπα. Εν μέσω κάποιων εκκλήσεων προς την εταιρεία να διευκολύνει τα πράγματα ή να προσθέσει διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας, ο Miyazaki διευκρίνισε γιατί η FromSoftware…

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο IGN Greece

Περισσότερα

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x