Gaming

Η Konami ανέβασε το difficulty του “Metal Gear Solid Δ: Snake Eater” για το third-person mode

Το “Metal Gear Solid Δ: Snake Eater” είναι ένα remake του αρχικού “Metal Gear Solid 3” που προσθέτει στο παιχνίδι πλήρες third-person mode, αλλά και η δυνατότητα του να τρέχεις και να πυροβολείς το έκανε τόσο εύκολο που η Konami ανέβασε χειροκίνητα το difficulty.

Σε μια συνέντευξη με το Famitsuπου μεταφράστηκε από το Automaton, ο δημιουργικός παραγωγός, Yuji Korekado, συζήτησε τα δύο διαθέσιμα modes του παιχνιδιού: τα Legacy Style και New Style. Το πρώτο είναι μια ακριβής αναπαραγωγή του παιχνιδιού του 2004, ουσιαστικά μια κάμερα από πάνω με σταθερή προοπτική, ενώ το…

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο IGN Greece

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x