Gaming

Η μετακόμιση του Halo στο Unreal Engine 5 θα κάνει την έκδοση του PS5 ευκολότερη

Η μετάβαση του Halo στο Unreal Engine 5 θα διευκολύνει την Halo Studios, πρώην γνωστή ως 343 Industries, να κάνει το κορυφαίο first-person shooter της Xbox πολυπλατφορμικό, συμπεριλαμβανομένης της κυκλοφορίας του στο PlayStation 5, δήλωσαν τεχνικοί εμπειρογνώμονες.

Μιλώντας στο Eurogamer, ο επικεφαλής του Digital Foundry, Richard Leadbetter, δήλωσε ότι η μετάβαση στο Unreal 5 καθιστά την πολυπλατφορμική ανάπτυξη “ευκολότερη” από τη μεταφορά μέσω του υπάρχοντος μηχανήματος Slipspace.

“Είναι λογικό ότι ένας μηχανισμός σχεδιασμένος για ανάπτυξη σε πολλές πλατφόρμες…

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο IGN Greece

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x