Gaming

Πρώην υπάλληλος της Bethesda εξηγεί γιατί δεν βλέπουμε αιματοχυσίες και διαμελισμούς στο Starfield

Related reads:Σε απεργία προχώρησαν υπάλληλοι της ZeniMax

Η Bethesda αρχικά σχεδίαζε να συμπεριλάβει mechanics αιματοχυσίας και διαμελισμού στο “Starfield”, αλλά αναγκάστηκε να τους αφαιρέσει λόγω τεχνικών περιορισμών.

Ο πρώην υπάλληλος, Dennis Mejillones, ο οποίος ήταν καλλιτέχνης χαρακτήρων στο “The Elder Scrolls 5: Skyrim”, στο “Fallout 4” και στο “Starfield”, δήλωσε στο Kiwi Talkz ότι η Bethesda αναγκάστηκε να κόψει αυτό το feature επειδή η αλληλεπίδραση με τις διαστημικές στολές έγινε πολύ περίπλοκη.

“Υπήρχαν πολλές επιπτώσεις με…

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο IGN Greece

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x